×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فاز دوم احداث بیمارستان ملکشاهی بزودی آغاز می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: فاز دوم بیمارستان ملکشاهی با توجه به تامین اعتبار به مناقصه رفته و احداث آن آغاز می شود.

به گزارش ایلام بیدار، دکترجاسم محمدیروز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای فاز اول درمانگاه شهرستان ملکشاهی هزینه شده است.

وی افزود: هزینه اجرای فاز دوم این درمانگاه نیز برآورد و به مناقصه گذاشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: برنده مناقصه درمانگاه شهرستان ملکشاهی مشخص شده و فاز دوم آن نیز بزودی آغاز می شود.

دکتر محمدی گفت: همچنین از سوی نهاد آبادانی بنیاد علوی مستقر در شهرستان ملکشاهی قول مساعد برای کمک های خیرخواهانه جهت تکمیل  این درمانگاه داده شده است.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص گفت: بنیاد مستضعفان موافقت کرده است ۴۵۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ملکشاهی تخصیص دهد.

علی اکبر بسطامی اظهار داشت: مناقصه واگذاری پروژه به منظور تامین اعتبار کامل نیز صورت گرفته و با تعیین پیمانکار روند احداث بیمارستان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به مطالبه دیرینه مردم شهرستان ملکشاهی مبنی بر بهره‌مندی از زیرساخت‌های درمانی مناسب افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در هر منطقه‌ای با توجه به اینکه با سلامت مردم در ارتباط است از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با احداث این بیمارستان یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان برطرف خواهد شد.

منبع خبر : ایلام بیدار
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false