×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کرونا علت فوت همه مبتلایان در ایوان نیست

به گزارش ایلام بیدار ،”امیدعلی سبزی”،فرماندار ایوان گفت: تعدادی از این فوتی ها همزمان که به کرونا مبتلا شده بودند دارای بیماری زمینه ای نیز بوده که به علت این بیماری ها یا سکته جان خود را از دست داده اند اما بر اساس دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی در آمار فوتی های کرونا محاسبه شده اند.

وی اظهار کرد:این موضوع باعث بالا رفتن آمار فوتی های کرونا در این شهرستان شده و بازتاب منفی داشته است که باید در این زمینه شفاف سازی لازم صورت بگیرد.

فرماندار ایوان افزود: افرادی به علت ناراحتی ها و مشکلات زمینه ای فوت کرده‌اند که موضوعی کاملاً طبیعی است اما سوال اینجاست آیا کسی که بیماری قلبی داشته و بر اثر ایست قلبی دچار مرگ شده و کرونای وی هم مثبت بوده در رده فوتی های بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

سبزی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی منطقی و ضروری است و ما نیز همچنان به برنامه هایی که در راستای مبارزه با کرونا داشتیم ادامه می دهیم.

فرماندار ایوان گفت: این برنامه ها شامل ضدعفونی کردن سطح شهر، معابر، اماکن، محلات و روستاهاست و برای ارتقای سلامت شهروندان عملیات ضدعفونی شهر هر شب تا پایان بیماری کرونا ادامه دارد.

سبزی بر اجرای فاصله گذاری اجتماعی هوشمند تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل رعایت فاصله اجتماعی اقداماتی در سطح شهرستان همانند سایر شهرستان ها در دستور کار قرار دارد و به این روند ادامه می‌دهیم.

وی یادآور شد: برای عبور از وضعیت کنونی و پایان بحران کرونا، تمام مردم باید موارد ایمنی را رعایت کرده و به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.

وی تاکید کرد: تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهیم بود و با ضدعفونی معابر، اماکن و محلات، اقدامات بهداشتی در این زمینه انجام می گیرد.

 

true
برچسب ها : , , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false