×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فرافکنی این پلید، مثل فرعون و  نمرود است

انسان که خوب در احوال ترامپ دقت می کند؛ بین او  و  فرعون و نمرود، شباهت هایی پیدا می کند. دروغ گویی و فرافکی ترامپ، شبیه نمرود زمان حضرت ابرهیم(علیه السلام) و فرعون است.

 

داستان نمرود: در داستان نمرود و پیامبر زمان او می خوانیم: «قالَ إِبْراهیمُ فَإِنَّ اللَّهَ یَأْتی‏ بِالشَّمْسِ مِنَ الْمَشْرِقِ فَأْتِ بِها مِنَ الْمَغْرِبِ فَبُهِتَ‏ الَّذی کَفَرَ؛ ابراهیم گفت: «خداوند، خورشید را از افق مشرق مى‏ آورد؛ (اگر راست مى‏ گویى که حاکم بر جهان تویى،) خورشید را از مغرب بیاور!» (در اینجا) آن مرد کافر، مبهوت و وامانده شد.»]۱]

گر چه نمرود، مات و درمانده شد؛ اما خود را نباخت و دستور داد که ابراهیم(علیه السلام) را به درون آتش بیندازند، که خدا او را نجات داد.

داستان فرعون: در ماجرای فرعون و موسی(علیه السلام) نیز می خوانیم: «و فرعون گفت: اى هامان! براى من بنایى بسیار بلند بساز شاید به وسایلى برسم* وسایل [بالا رفتن به‏] آسمان‏ ها تا از خداى موسى آگاه شوم [که کیست و کجدست به این فرافکنی زد.[۳]

رییس جمهور نامحبوب آمریکا نیز گفت من ۵۲ نقطه از خاک ایران را می زنم؛ اما وقتی که با جنازه سربازان بخت برگشته اش مواجه شد؛ با فرافکنی گفت که دردسر خفیفی گرفته اند.

همین فرافکنی های او در مورد اشخاص و کشورها، باعث عدم محبوبیت او در آمریکا شده است.

 

خدایا شر ترامپ، این فرعون و نمرود زمانه را هر چه زودتر از سر دنیا بخصوص مسلمانان کوتاه کن. آمین.

 

پی نوشت

۱ــ بقره/۲۵۸

 

۲ــ غافر/۳۶ و ۳۷

۳ــ تفسیر  نمونه، ج۲۰، ص۱۰۳

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false