×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ترامپ ملعون، همردیف معاویه

اگر انسان در حال و روز سران مستکبر آمریکا (مخصوصا ترامپ) دقت کند؛ خواهد دید که همان راه و روشی به کار می برند که دشمنان اهلبیت (علیهم السلام) به کار می بردند. یکی از آن دشمنان حیله گر و ماهرــ که ترامپ با او همسو است ــ معاویه علیه اللعنه است.

یکی از نکاتی که همواره بین دشمنان اسلام وجود دارد؛ محاسبه گر بودن آن ها  همراه با حیله گری است. به عبارت دیگر وقتی به میدان می آیند که بدانند برد با آن هاست؛ وگرنه با یک بهانه ای، دروغی، از میدان فرار می کنند. «لا یُقاتِلُونَکُمْ جَمیعاً إِلاَّ فی‏ قُرىً مُحَصَّنَهٍ أَوْ مِنْ وَراءِ جُدُر؛ آنها هرگز با شما بصورت گروهى نمى ‏جنگند جز در دژهاى محکم یا از پشت دیوارها.»[۱]

در تاریخ آمده است که وقتی اوضاع و احوال سرزمین تحت حاکمیت حضرت علی(علیه السلام) رو به پریشانی گذاشت؛ عده ای به معاویه گفتند که حالا اقدام کن. اما آن خبیث گفت که الان به صرفه نیست. به عبارت دیگر، آن شقی، چون مطمئن نبود که برد با اوست؛ وارد میدان نشد (یا ماجرای قرآن بر نیزه کردن برای فرار از جنگ).

ما  دیدیم که در ماجرای سقوط پهپاد پیشرفته آمریکایی در خلیج فارس توسط سپاه، ترامپ به دروغ مدعی شد که برای جلوگیری از جنگ و خونریزی، پاسخی از طرف آمریکا داده نشد؛ در موشکباران پایگاه آن ها در عراق به دروغ مدعی شد که تنها چند سرباز ما دچار سردرد خفیف شده اند؛ در حالی که هم در قضیه اول و هم دوم، برایشان به صرفه نبود که اقدامی کنند.

اما وقتی که این نامرد (ترامپ) دید که می تواند سردار پرافتخار ما را به شهادت برساند؛ لحظه ای درنگ نکرد و ننگ عالم را برا خود خرید. ننگی که حتی در خود آمریکا نیز تقبیح شد .

 

خدایا توطئه ترامپ را از سر دنیای اسلام کوتاه کن و حیله خودش را به خودش برگردان. انشاءالله.

 

پی نوشت

 

۱ــ حشر/۱۴

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false