×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پاسخ موشکی سپاه در جواب ترور شهید سلیمانی

نکته ی که در بیانیه گام دوم خیلی پررنگ به چشم می خورد، ایستادگی ملت ایران در برابر مستکبرین است. البته این ایستادگی به حول و قوه الهی نصیب ما شده است و دلاورانی را هم در این راه تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم. یکی از آن ها سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی بود.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، با تفاوت سال های اول رویارویی ایران و آمریکا و حال حاضر، فرمودند: «امروز برای مقابله ی سیاسی و امنیّتی با جمهوری اسامی، خود را محتاج به یک ائتلاف بزرگ از ده ها دولت معاند یا مرعوب می بیند و البتّه باز هم در رویارویی، شکست می خورد.»

زمانی بود که آمریکا هواپیمای مسافربری ما را می زد و ما به جز محکم کردن و شکایت به سازمان ملل، کاری از دستمان بر نمی آمد؛ اما حالا به فضل خدا، جواب امریکا را قاطع و پشیمان کننده می دهیم و هر بار ثابت می کنیم که دوران بزن در رو تمام شده است.

پاسخ موشکی سنگین ایران به ترور سردار پرافتخار سردار سلیمانی، مصداق پاسخ قاطع و پاسخی در جهت خیانت آمریکا بود. همان گونه که قرآن می فرماید: «وَ إِمَّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِیانَهً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلى‏ سَواءٍ؛ و اگر از گروهى بیم خیانتى (در پیمان) دارى به گونه برابر (پیمانشان را) به سوى آنها بیفکن‏.»[۱]

البته مسلم است که بین ما و آمریکا پیمانی در زمینه عدم تعرض به دیگری وجود ندارد؛ اما آمریکا با نقض قوانین بین المللی انسانی (حقوق بشر دروغین مد نظر خود)، این ترور ناجوانمردانه را انجام داد و ایران نیز بعد از اعلام پاسخ به آنها، پاسخ دندان شکنی به آن ها داد.

خدا را بر این نعمت و این اقتدار شاکریم و انشاءالله که بتوانیم راه این سردار بزرگ را با ایستادگی در مقابل پلیدی ها و پلشتی های استکبار و مزدوران آن ها، ادامه دهیم.

پی نوشت

۱ـــ انفال/۵۸

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false