×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
یکی از دستاوردهای انقلاب؛ تربیت نسلِ زمینه ساز ظهور

یکی از دستاوردهای انقلاب؛ تربیت نسلِ زمینه ساز ظهور

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت نسلِ زمینه ساز ظهور است. یکی از آنها به فضل خدا حاج قاسم سلیمانی است.

تردیدی نیست که با پیروزی انقلاب اسلامی، گام مهمی در جهت احیای دین و معنویت در جهان برداشته شد و این آیه از قرآن در دید جهانیان قرار گرفت: «هُوَ الَّذِى أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى‏ وَ دِینِ الْحَقّ‏ لِیُظْهِرَهُ عَلىَ الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُون؛ اوست خدایى که رسول خود را به هدایت و دین حق فرستاد تا آن را بر همه ادیان عالم تسلط و برترى دهد هر چند مشرکان ناراضى و مخالف باشند.»[۱]  
هر چند حاکم شدن کامل دین اسلام در دنیا، در زمان حضرت حجت خواهد بود.[۲] اما انقلاب ما به نوبه خود باعث توجه دنیا به معنویت و دین شد. از این رو  دشمنان تا توانستند بر ضد انقلاب ما کارشکنی کردند و صدام را به جنگ ما فرستادند؛ اما به فضل خدا کاری از پیش نبردند. به عبارت دیگر در مقابل رزمندگانی که خود را برای یاری حضرت حجت آماده کرده بودند، شکست خوردند. رزمندگانی که تحت فرماندهی دلاورانی مثل شهید همت، شهید باکری، شهید خرازی و هراران مهدی یاور دیگر، خواب را بر صدام مزدور و حامیان او حرام کردند.
اینک از نسل همان مجاهدان دفاع مقدس، دلاوری به پا خاسته است تا از ملت های مظلوم حمایت کند و بدین ترتیب ابهت اسلام را به مستکبران نشان دهد. این دلاور حاج قاسم سلیمانی است. دلاوری که اقتدار اسلام و شیعه و ایران را به گوش جهانیان رساند.
البته انقلاب ما توانسته بحمدالله افرادی از ملیت های دیگر را نیز تربیت کند تا اقتدر شیعه و اسلام ناب را بیش از پیش تقویت کنند؛ افرادی مثل سید حسن نصرالله که توانسته خواب را بر حاکمان پلید رژیم صهیونیستی حرام کند، و یا افرادی نظیر شیخ ایراهیم زکزاکی از نیجریه، که خیل کثیری از مردم آنجا را شیعه کرد و نسل زمینه ساز ظهور را در آن منطقه تقویت کرد.
دشمنان ایران چون می دانستد ایشان مبلغ توانای شیعه و انقلاب اسلامی است، او را دستگیر و در زندان نگه داشته اند. خداوند، ایشان را از دست سفکان روزگار نجات دهد. انشاالله.

پی نوشت
۱ــ صف/۸
۲ــ تفسیر نمونه، ج۲۴، ص۸۴

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد