×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نیرنگی که به دشمن پلید برگشت

در این ایام کرونایی، رژیم آمریکا همه توان خود را برای بزرگ نمایی کرونا در ایران انجام می دهد. در حای که خودش در مقابل کرونا درمانده شده و نقشه هایش به خودش برگشته است. رسانه های ما باید به نحو شایسته و بایسته ای، این بزرگ نمایی را کمرنگ کنند و واقعیات را بگویند.
البته ما برای ملت آمریکا نیز آرزوی صحت و سلامتی می  کنیم. اما واقعیت این است که رژیم آمریکا پلید است و حتی در این شرایط از تهدید و تحریم ملت ایران دست بر نمی دارد.

اگر ما احتمال بیولوژیک بودن ویروس کرونا(که احتمال بالایی دارد) را از طرف آمریکا بدهیم؛ در خواهیم یافت که آمریکا گرفتار نقشه ی پلید خود شده است. زیرا ویروس کرونا را برای تخریب ایران و کشورهای دیگر به وجود آورد اما حالا دامن خودش را بدجوری گرفته است. «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ؛ و [یهودیان‏] دسیسه کردند، خدا هم [با] دسیسه [آنان مقابله‏] کرد، و خدا از همه دسیسه‏ گران قوی تر است.»[۱]

نکته: اگر حتی احتمال بیولوژیک بودن کرونا را هم رد کنیم؛ باز هم مکر آمریکا به خودش باز گشته است؛ زیرا رژیم حاکم بر آمریکا علیرغم دروغ های جذابش، همواره گرفتاری ملت ایران را(تحریم دارویی در شرایط کرونا) دوست داشته و دارد. اما حالا خودش در مقابله با کرونا درمانده شده و برای مقابله با آن دست به ماسک دزدی زده است. در حالی که ما به فضل خدا، کم کم بر اوضاع مسلط شدیم و کیت های تشخیص کرونا را ساختیم.

قرآن می فرماید: «وَدَّتْ طائِفَهٌ مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ لَوْ یُضِلُّونَکُمْ وَ ما یُضِلُّونَ‏ إِلاَّ أَنْفُسَهُمْ وَ ما یَشْعُرُونَ؛ گروهى از اهل کتاب انتظار و آرزوى آن دارند که شما را گمراه کنند، و گمراه نمى‏ کنند مگر خودشان را، و (این را) نمى‏ فهمند.»[۲]

پیام آیه فوق، واضح و روشن است البته برای کسانی که اهل درک و فهم مسائل هستند(غرب زده نیستند)، برای سلبریتی های رفاه زده ای که می گفتند: شعار مرگ بر آمریکا به خودمان بر می گردد. حالا در کدامین سوراخ خزیده اند که ببینند رژیم آمریکا، نقشه های پلیدش بر ضد خودش تمام شده است.

 

پی نوشت

 

۱ـــــ آل عمران/۵۴

 

۲ـــ همان/۶۹

true
برچسب ها : , , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false