×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
معنویتی که لازمه اش ایستادگی است

حقیقت این است که انقلاب اسلامی ملت ایران، جنبه معنوی دارد و با تاکید بر این جنبه مهم، روز به روز در دل مستکبران ترس و دلهره ایجاد می کند.

این جنبه ی خیلی مهم(جنبه معنوی) باعث شده است که انقلاب ما و فرهنگ ما در فرهنگ جهانی مضمحل نشود.به همین خاطر دشمنان انقلاب روز به روز به فضل خدا از تخریب این انقلاب عاجزتر می شوند. «الْیَوْمَ یَئِسَ‏ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ دینِکُمْ فَلا تَخْشَوْهُمْ وَ اخْشَوْن‏؛ امروز، کافران از (زوال) آیین شما، مأیوس شدند؛ بنا بر این، از آنها نترسید! و از (مخالفت) من بترسید!»[۲]

پیام این آیه برای انقلاب ما این است که انقلاب ما از ابتدا بر جنبه معنوی تاکید داشت و همین قضیه باعث ترس و ناامیدی و عجز دشمنان شد. اما برای این که ناامیدی دشمنان استمرار داشته باشد؛ باید از خدا حساب برده و جنبه معنوی را تقویت کنیم.

جنبه معنوی هم به این نیست که فقط بر مسجد رفتن و عبادت تاکید کنیم؛ بلکه علاوه بر این باید در مقابل دشمنان دین نیز ایستاد و آن ها را به عقب راند؛ وگرنه آن ها نمی ترسند و چه بسا بر ما شبیخون بزنند.

 

الحمدالله مردم ما به رهبری داعیانه حضرت امام(رحمت الله علیه) از دشمنان شرقی و غربی خود نترسیدند و از خدا حساب بردند و به خاطر او قدم در میدان گذاشتند؛ خداوند نیز آنان را مدد فرمود و طومار دیکتاتوری مجهز، ولی خائن را در هم پیچیدند، و الان نیز در صحنه ی انقلاب هستند و از انقلاب خود در مقابل مستکبران حمایت می کنند. این ایستادگی در برابر مستکبران حالا به کشورهای دیگر نیز رسیده است و جبهه جهانی مقاومت به عنایت خدا و به پشتیبانی آن ها(مردم انقلابی) تشکیل شده است.

 

پی نوشت

۱ــ مائده/۳

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false