×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مشکلات انقلاب کمتر از مشکلات قبلیست اما باید همیشه هشیار بود

شاید با بروز مشکلاتی مثل اغتشاشات بنزینی و امثال آن، بعضی ها  خیلی از انقلاب و آینده آن ناامید شوند؛ اما به فضل خدا جایی برای ناامیدی نیست به شرطی که برای مواجهه با مشکلات هشیار باشیم.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به ملت ایران مخصوصا جوانان گوشزد کردند که انقلاب از صفر شروع کرد. مفهوم این سخن این است که جوانان بدانند که انقلاب روزهای سخت تری را پشت سر گذاشته؛ و مشکلات پیش رو  هر چه باشد کمتر از آن مشکلات است. رهبری نظام در این بیانیه این گونه فرموده است: «انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن، از نقطه ی صفر آغاز شد؛ اوّلاً: همه چیز علیه ما بود، چه رژیم فاسد طاغوت…چه وضع بشدّت نابسامان داخلی و عقب افتادگی شرم آور در علم و فنّاوری و سیاست و معنویّت و هر فضیلت دیگر.»

رهبری نظام در این قسمت از عرایض خود به جوانان می خواهد بفرماید که با بروز مشکلاتی چند نباید سرخورده شد وفریب وسوسه رسانه های بیگانه در مورد پایان جمهوری اسلامی را خورد؛ زیرا که شیاطین انسی(آمریکا و اذنابش) به مانند شیاطین جنی، در صورت تبعیت نکردن از آنان به انسان وعده فقر و گرفتاری و درماندگی(ملت ایران) می دهند. «الشَّیْطانُ یَعِدُکُمُ الْفَقْرَ وَ یَأْمُرُکُمْ بِالْفَحْشاء وَ اللَّهُ یَعِدُکُمْ مَغْفِرَهً مِنْهُ وَ فَضْلا؛ شیطان شما را از تنگدستى مى ترساند و به کار زشت وا مى‏ دارد و خدا شما را از سوى خود وعده آمرزش و فزونى رزق مى ‏دهد.»[۱]

پیام آیه برای انقلاب ما این است که به سخنان شیطنت آمیز آمریکا و مستکبران در زمینه سیاه نمایی علیه انقلاب اعتنا نکنیم و در مقابل با اعتماد و توکل به خدا و اهتمام نسبت به تحقق اهداف انقلاب به پیش برویم و هشیار باشیم.

در مدت این چهل سال انقلاب، بارها و بارها دشمنان نظام از پایان جمهوری اسلامی سخن گفتند و الحمدالله هر بار تیرشان به سنگ خورده است. البته به سنگ خوردن تیر دشمنان هزینه داشته و دارد و باید این هزینه را به جان خرید.

نکته مهم: شکی نیست که کشور ما نیز دارای مشکلاتی است از جمله بیکاری و… که جوانان را آزار می دهد. دلسوزان نظام باید برای رفع این مشکلات تدبیر بیندیشند. این همان به جان خریدن هزینه است که در بالا اشاره کردیم تا انشاءالله تیر دشمنان اسلام و ایران کماکان به سنگ بخورد.

 

پی نوشت

۱ــ بقره/۲۶۸

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false