×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عقل نیز حکم می کند که از آرمان قدس حمایت کنیم

بی  تردید حتی از لحاظ عقلی نیز، حمایت از آرمان فلسطین و روز قدس، به نفع ماست. چون رژیم صهیونیستی دشمن مشترک تمام مسلمانان است(چه شیعه و چه سنی).

مگر یکی از حامیان اصلی تکفیری ها رژم صهونیستی نیست؟ آیا تکفیری های دست پرورده رژیم صهیونیستی، بین کشتن شیعه و سنی فرق می گذارند؟ واقعیت این است که دشمن جلاد صهیونیستی، چه مستقیم و چه نیابتی، در پی ضربه زدن به مسلمین است. «وَ لا یَزالُونَ یُقاتِلُونَکُمْ حَتَّى یَرُدُّوکُمْ عَنْ دینِکُمْ إِنِ اسْتَطاعُوا؛ و مشرکان، پیوسته با شما مى‏ جنگند، تا اگر بتوانند شما را از آیینتان برگردانند.»(بقره/۲۱۷).

برگرداندن از آیین لزوما به معنی دست برداشتن از مسلمانی نست؛ بلکه بی هویت نشان دادن ما نیز هست. کاری که رژیم غاصب  می خواهد بر سر فلسطین مظلوم بیاورد.

یک مثال عقلی تر: مگر می شود امروز ما بگوییم بر فرض کشور ما گرفتار ویروس کرونا نیست چه کار به کشور همسایه داریم؟ عقل انسان حکم می کند که انسان تمهیدات لازم را بیندیشد (سردار سلیمانی مثالی همین گونه می زند)و با همکاری با کشور همسایه، جلو کرونا را بگیرد تا به کشور خود سرایت نکند. ما نیز دقیقا همین کار را در مساله فلسطین و آرمان قدس، به فضل خدا و کوری چشم معاندان داخلی و خارجی، انجام داده و انجام خواهیم داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false