×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شرافت یک ایلامی در تامین مواد ضد عفونی کننده

دکتر محمدرضا عبدخانی مدیر کارخانه تولید الکل در شهرستان بدره است که تمام محصولات ضدعفونی اش را به بیمارستان های ایلام اختصاص داده است.

به گزارش ایلام بیدار؛ دکتر محمدرضا عبدخانی مدیر کارخانه تولید الکل در شهرستان بدره است که تمام محصولات ضدعفونی اش را به بیمارستان های ایلام اختصاص داده است او در گفتگویی گفت :  سالهاست در تهران زندگی می کنم اما چون اصالتم ایلامی و شهرستان بدره است به آب و خاک و مردمش عرق دارم و به آنان عشق می ورزم.

دکتر عبدخانی در ادامه افزود: خیلی ها در این شرایط دنبال سوء استفاده هستند که با افزایش قیمت ها خودشان را بالا بکشند اما در همان روزهای اولی که زمزمه شیوع کرونا تقویت شد خودم پیشنهاد کردم که تمام محصولات ضدعفونی را با همان قیمت قبلی و بدون افزایش حتی یک ریال در اختیار مردم عزیزم ایلام قرار می دهم تا در بیمارستان ها مورد استفاده قرار گیرد

او از پیشنهاد سایر استان ها چنین می گوید: خیلی از استان ها با پیشنهادی قابل توجه و هنگفت گفتند که محصولاتمان را در اختیار آنها قرار بدهیم اما هرگز این درخواست را نپذیرفتم و نخواهم پذیرفت به مردم شریف و نجیب ایلام قول می دهم تا آخرین لحظه کنارشان خواهم ماند و ویروس کرونا را شکست می دهیم.

وی افزود : کارخانه ما با تولید روزانه ۴ هزار لیتر الکل پزشکی که پایه داروست و کیفیت قابل توجهی در کشور دارد با تمام توان در خدمت ایلام عزیز هستیم و هم اکنون نیز کلیه محصولات و مواد ضد عفونی کننده را در اختیار مراکز درمانی استان ایلام قرار می دهیم.

او در پایان توصیه کرد که مردم با حفظ خونسردی و رعایت مسائل بهداشتی و غلبه بر استرس که باعث تضعیف سیستم دفاعی بدن می شود و کمک و همراهی همه ما و سربازان خط مقدم سلامت، این ویروس را شکست خواهیم داد.

true
برچسب ها : , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false