×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست نفاق ترامپ، سیاستی به ارث رسیده از معاویه

بدیهی است که حتی اگر اهل باطلی به ظاهر مسلمان باشد؛ باز هم همان شیوه کافران و غیر مسلمانان را دارد. معاویه علیه اللعنه یکی از دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) بود که روش او بسیار شبیه ترامپ امروز است. شاید هم ترامپ از رفتار معاویه پیروی کند. به هر حال. «إِنَّ اللَّهَ جامِعُ الْمُنافِقینَ‏ وَ الْکافِرینَ‏ فی‏ جَهَنَّمَ جَمیعاً؛ خداوند، منافقان و کافران را همگى در دوزخ جمع مى‏کند.»[۱

در کتاب الغارات آمده است که معاویه به عمر و عاص گفت که تو باید با دشمنانت(شیعیان مولا) دم از صلح بزنی و از طرف دیگر به طرق مختلف آن ها از خود بترسانی.[۲] روش ترامپ نیز این گونه است. یعنی از یک طرف از صلح با مردم ایران دم می زند و از طرف دیگر آن ها را تحریم دارویی می کند. سال گذشته نیز هلال احمر ایران را در سیل فروردین(سیل گلستان) تحریم کرد.

به خاطر همین اعمال(حرف های دو پهلو و دروغینش) است که چهره بدی در میان ملت ها پیدا کرده است. حتی در آمریکا، برای تمسخر او بادباک هایی را به شکل او می سازند و  به آسمان می فرستند.

متاسفانه کسانی در داخل با این که می بینند این عنصر پلید جهانی، چه سیاست شیطانی در قبال ایران دارد؛ باز به او دل بسته اند. حتی در ماجرای ترور سردار سلیمانی، برخی به جای این که بیایند و علیه ترامپ شعار بدهند؛ آمدند و در یک عمل شیطانی، به عکس سرار دل ها جسارت کردند.

 

خداوند، آن ها را هدایت، در غیر این صورت با معاویه محشور کند. انشاءالله.

 

پی نوشت

 

۱ــ نساء/۱۴۰

 

 

۲ــ الغارات، محمد بن ابراهیم ثقفی، ترجمه عزیزا… عطاردی، ص۱۴۰

 

 

true
برچسب ها : , , ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false