×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دامی به نام اف ای تی اف

کسی منکر نمی شود که تحریم ها مشکلاتی را برای کشور به وجود آورد؛ اما سبب شکوفایی و خلاقیت در بخش هایی نیز شد. یکی از راهکارهای ایران در دوره تحریم های چهل ساله، دور زدن تحریم ها بوده است. متاسفانه عده ای به دنبا این هسستند که این کانال را به بهانه شفافیت مالی ببندند.

در بیانیه گام دوم بعد از اشاره به موفقیت های کشور با وجود تحریم ها آمده است: «ما با وجود شنا در جهت مخاف جریان دشمن ساز، به رکوردهای بزرگ دست یافته ایم و این نعمت بزرگی است که به خاطر آن باید روز و شب خدا را سپاس گفت.»

واقعیت این است که دشمنان اسلام به هر ترفندی سعی در ضربه زدن به کشور ما را دارند و این بار از کانال اف ای تی اف وارد شده اند و با تناقضات واضح می خواهند که ما را در دام بیندازند. قرآن می فرماید: «إِنْ یَثْقَفُوکُمْ یَکُونُوا لَکُمْ أَعْداءً وَ یَبْسُطُوا إِلَیْکُمْ أَیْدِیَهُمْ وَ أَلْسِنَتَهُمْ بِالسُّوء؛ اگر بر شما چیره شوند، دشمنانتان خواهند بود، و دست ‏هایشان را [به اسارت، آزار و کشتن‏] و زبان‏ هایشان را به [بدگویى، تحقیر و ناسزا] بر ضد شما مى ‏گشایند.»[۱]

تسلط دشمنان همیشه فیزیکی نیست و گاهی تحت عنوان قراردادهای بین المللی(اف ای تی اف و…) صورت می گیرد. اما نتیجه تسلط فیزیکی و تسلط قراردادی یکی است.

 

نکته مهم: موافقان اف ای تی اف می گویند که ما حق تحفظ داریم و مبارزه با پولشویی، ربطی به گروه های که از طرف آمریکا به عنوان تروریست شناخته می شوند(حزب الله، حماس و…) ندارد. موافقین این طرح استعماری باید بدانند که همان طور آمریکای پلید، فرمانده سپاه قدس ایران و معاون حشد الشعبی را به شهادت رساند و از ما هم طلبکار شد، آیا نسبت به پولی که ما بین سپاه قدس ایران و حزب الله و حشدالشعبی و غیره در جریان است، نظر سویی ندارد؟ حاشا به این تفکر…

 

پی نوشت

۱ــ ممتحنه/۲

 

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false