×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جنگی که عواقب آن، دامن آل سعود را خواهد گرفت

در چند سال قبل در همین روزها که مردم ایران، عید را جشن می گرفتند؛ دولت وهابی عربستان سعودی و ائتلاف مزدور تحت رهبری او به آن کشور حمله کردند؛ ولی غافل از عواقب این کار در دنیا و آخرت هستند

سال جدید و دعا برای مسلمانان عالم

 

شاید جغرافیای عید نوروز به ایران و چند کشور معدود، محدود شود و طبعا در این کشورها نیز به این مناسبت به شادی بپردازند؛ اما یک مسلمان نباید فقط به کشور خود بیندیشد؛ از این رو مسلمانان و شیعیان ایران به تاسی از آیین عزیز اسلام، از درگاه خدای بزرگ، سالی خوش را برای تمام مسلمانان جهان خواستارند؛ از جمله برای مسلمانان یمن، بحرین، سوریه، عراق، غزه، مسلماننان میانمار و…

وهابیان خشن عربستان نمی دانند که این ظلم ها و تجاوزات، آخرش دامن کثیف آنها را می گیرد. این مدعیان خادمین حرمین شریفین، غافل از سخن همان صاحب حرمی(پیامبر اسلام) هستند که مدعیند خادم حرم او می باشند. رسول اعظم می فرماید: «ثَلاثٌ مَن کُنَّ فیهِ فَهِىَ راجِعَهٌ عَلى صاحِبِها: اَلبَغىُ و َالمَکرُ و َالنَّکثُ؛ سه خصلت است که در هر کس باشد (آثارش) به خود او بر مى گردد: ظلم کردن، فریب دادن و تخلّف از وعده»[۱] این سه خصلت ناروا، یکجا در سردمداران عربستان وهابی جمع است؛ آنها ظلم و تجاوز و بمباران می کنند و در عین حال خود را حق به جانب نشان می دهند(فریب)؛ و هر گاه که قرار است صلح موقتی شود(چه در یمن و چه در سوریه)، زود آن را نقض می کنند.

با انتخاب ولیعهد جدید و پلید  عربستان به عنوان حاکم آن کشور، جنگ قدرت در عربستان شروع شده است. آن ها به اطرافیان و خویشان خود(آل سعود) هم رحم نمی کنند؛ وای به حال دیگری(مثل خاشقچی و شیعیان عربستان).

 

در ابتدای سال جدید از خدا می خواهیم؛ همان گونه که زمستان سرد، رخت بربست و جایش را به بهار زیبا داد؛ روزی برسد که این همه ظلم های دولت وهابی عربستان که برای ملت مظلوم یمن همچون زمستانی سخت است، انشاءالله جایش را به نجات و گشایش (بهار) بدهد.

 

به امید برچیده شدن رژیم حاکم بر عربستان سعودی، این شجره ملعونه.

 

 

انشاءالله.

 

پی نوشت

۱ــ نهج الفصاحه ص ۴۲۲ ، ح ۱۲۸۱

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false