×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
موفقیت «آواز جغد کوچک» در جشنواره بین المللی پرندگان فرانسه

 

موفقیت «آواز جغد کوچک» از ایلام در جشنواره بین المللی طبیعت و پرندگان فرانسه

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها، این مستند به تهیه کنندگی مهدی نورمحمدی و صدیقه خدایی و کارگردانی مهدی نورمحمدی ساخته شده است.
“آواز جغد کوچک” یک مستند زیست محیطی از تولیدات صداو سیما مرکز ایلام است که با زبان تصویر و بدون گفتار داستان دو جغدکوچک را در میان جنگل‌های بلوط روایت می‌کند.
مستند بلند “آواز جغد کوچک” تاکنون موفق به دریافت ۹ تندیس و جوایز متعدد از جشنواره‌های سینما حقیقت، جشن مستقل خانه سینما، جشنواره تولیدات مراکز و جشنواره شبکه مستند شده است.
مهدی نور محمدی خالق مستند‌های “در پناه بلوط” و “آواز جغد کوچک “که تاکنون دریافت ده‌ها جایزه معتبر ملی و بین المللی از جمله سیمرغ بلورین فیلم فجر، تندیس‌های مختلف جشنواره سینما حقیقت، جشنواره‌های حیات وحش ژاپن، نامور بلژیک، مینی گوت فرانسه، شوالیه طلایی روسیه، ماتسالو استونی، گرن پارادیزو ایتالیا و… را در کارنامه خود دارد، این بار با مستند “آواز جغد کوچک” توانست در بخش مستند بلند جشنواره طبیعت و پرندگان فرانسه‏ تندیس و جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره را دریافت کند.
در اختتامیه این جشنواره که در ۱۶ آوریل ۲۰۲۲ (۲۷ فروردین ۱۴۰۱) در شهر ابُویل فرانسه برگزار شد، مجید محمد به نمایندگی از مهدی نورمحمدی جایزه و تندیس ویژه‌ی هیئت داوران را دریافت کرد.
جشنواره طبیعت و پرندگان فرانسه یکی از جشنواره‌های قدیمی و شناخته شده‌ی اروپا است که هر ساله با موضوع پرندگان میزبان فیلم‌ها و مستندسازان حیات وحش از سراسر جهان است.

منبع خبر :
true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false