×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
موج همدلی مومنانه در ایلام

به گزارش ایلام بیدار ، سردار “جمال شاکرمی”، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه و همدلی ۱۰ هزار بسته غذایی به ارزش جمعا ۳۲ میلیارد ریال در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.

وی اظهار کرد: این کمکها توسط گروههای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج جمع آوری شده و با حفظ شان و کرامت انسانی در هفته جاری در سراسراستان توزیع می شود.

شاکرمی افزود: مرحله دوم این رزمایش در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار می شود و بنا داریم در مجموع ۲۴هزار بسته معیشتی در جامعه هدف توزیع شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: در تلاش هستیم تا با حمایت از خانواده های نیازمند بخشی از آلام و نگرانی های اقشار آسیب پذیر در دوران شیوع ویروس کرونا را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان پیش قدم و پیش قراول فرامین مقام معظم رهبری و در راستای عمل به فرمایش حضرت آقا در بحث رزمایش مساوات و کمک های مومنانه در اجرایی نمودن فرمان ایشان وارد عمل شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false