×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دشمنان مستکبر و مواجهه با قرآن کریم

مواجهه با قرآن ، یکی از برنامه های دائمی دشمنان مستکبر برای به چالش کشاندن ایران اسلامی است. آنها خوب می دانند که اگر دین و اخلاق اسلامی را در ایران تخریب کنند، به اهداف شیطانی خود خواهند رسید.

گویا این آیه از قرآن، بیشتر از هر زمانی، حال و روز امروز دشمنان مستکبر ایران و اسلام را در مواجهه با آموزه های اسلام بیان می کند: «وَ قالَ الَّذینَ کَفَرُوا لا تَسْمَعُوا لِهذَا الْقُرْآنِ وَ الْغَوْا فیهِ لَعَلَّکُمْ تَغْلِبُونَ؛ منکران و منادیان باطل می‌گفتند گوش به این قرآن ندهید و به هنگام تلاوت آن، سخن بیهوده به آن بیامیزید، شاید پیروز شوید»[۱] این آیه شگرد دشمنان مستکبر اسلام و ایران را در جنگ نرم نشان می دهد. امروزه القاء سخنان باطل به قران از طریق فضای مجازی و مجلات و کتاب ها و فیلم ها و… دنبال می شود. از این روست که دولت استکباری آمریکا با صنعت عظیم فیلم سازی و سرمایه گذاری بر روی آن، دین و اخلاق و معنویت را به چالش کشیده کشد.

دشمنان اسلام می دانند که اگر معنویت و اخلاق را که برگرفته از قرآن است، به چالش بکشند، جامعه ایران را به زعم باطل خود به قهقرا می کشانند. در همین فتنه اخیر که به بهانه مرگ مهسا امینی در کشور به وجود آمد، اغتشاش گران دلگرم به حمایت های آمریکا و اقمار استکباری آن کشور، به تخریب حجاب و اخلاق(شعارهای نا هنجار) و دیگر شعائر اسلامی پرداختند تا جامعه را با روش آمریکایی، به دامن آمریکا بکشانند.

البته به فضل خدا مواجهه با قرآن توسط دشمنان اسلام و ایران راه به جایی نخواهد برد و خورشید اسلام و قرآن، روز به روز تابنده تر از دیروز در دنیا خواهد درخشید.

پی نوشت ها
۱- فصلت، آیه۲۶٫

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false