×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ورزشکاران ایلامی ظرفیت خوبی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ هستند

ورزشکاران ایلامی ظرفیت خوبی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ هستند

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران ایلامی در عرصه‌های بین‌المللی ظرفیت خوبی را برای ورزشکاران ایلامی در المپیک ۲۰۲۰ فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، جمشید تقی زاده ظهر امروز در سفر خود به ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش یکی از ساز وکارهایی است که برای انعکاس قابلیت‌ ها و استعدادهای جوانان مطرح است و نباید این نکته فراموش شود که ساماندهی امور جوانان در صدر مأموریت دولت قرار داشته و خواهد بود.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی این وزارت در استان‌ها، یادآور شد: رده سنی مدیریتی در استان‌ها ۳۸ تا ۴۰ سال است که نشان‌ دهنده نگاه مثبت وزیر محترم به جوانان است و امید است گفتمان ملی در خصوص سرمایه‌های اجتماعی بتواند نقش خود را به‌عنوان گفتمان بسیار ارزشمندی در سطح جامعه ایفا کند.

تقی زاده ابراز کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، توجه به مناطق محروم و محرومیت‌ زدایی از مناطق محروم در سرلوحه کار و فعالیت‌های دولت و وزیر ورزش و جوانان است و رد این خصوص استان ایلام به‌عنوان مرکزی تعریف‌شده که بتواند استانداردهای جهانی را در حوزه ورزش ایجاد و تعریف کند.

وی بابیان اینکه رسیدن به استانداردهای بین‌المللی نیاز به همت و تلاش همه مسئولان و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم را دارد، گفت: در ایران اسلامی، استان ایلام نمره برتر را در حوزه سرانه ورزشی دارد که یک مترمربع تعریف کرده است و این امر جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: استان ایلام از نگاه ورزشی، به‌عنوان پایتخت ورزشی غرب کشور مطرح است که می‌تواند نقش ویژه‌ای را در تعامل فعالیت‌ های ورزشی با ۳ استان همسایه خود در کشور عراق داشته باشد و روابط خوبی را در حوزه ورزشی با این کشور تعریف کند.

معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌ ها‌ی وزارت ورزش، خاطرنشان کرد: استان ایلام بااین‌همه قهرمانی‌هایی که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی دارد، بتواند نقش خود را به‌عنوان مرکز قهرمانی کشور در غرب کشور ایفا کند، حضور ورزشکاران ایلامی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و جهانی ظرفیت خوبی را برای حضور ورزشکاران ایلامی در المپیک ۲۰۲۰ فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: انسجام، اراده و کسب سکوهای آسیایی و جهانی و المپیکی به‌عنوان شعار وزیر محترم ورزش و جوانان، در جامعه ورزشی کشور با جدیت پیگیری و تقویت می‌شود تا شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران ایران اسلامی در مجامع ورزشی جهانی و المپیک باشیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false