×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هر گاه طواغیت زیرک باشند؛ باید جبهه حق را قوی تر کنیم

دوران امام حسن(علیه السلام) ــ که میلاد او را در نیمه ماه رمضان پشت سرگذاشتیم ــ  با شخص زیرکی چون معاویه سپری شد.. او با سیاست خود، همه را تطمیع کرد و توانست جبهه حق را به حاشیه ببرد. هر گاه این گونه افراد به ظاهر زیرک، در راس دستگاه باطل قرار بگیرد؛ جبهه حق نیز باید خود را قوی نموده تا آنها را از میدان به در کند.

 

از کسانی که توانست سالیانی به ظاهر، جبهه باطل را به پیش ببرد؛ فرعون بود. او خدم و حشمی برای خود تشکیل داده بود و سدی در راه تبلیغات حضرت موسی (علیه السلام) بود.
«قالُوا أَرْجِهْ وَ أَخاهُ وَ أَرْسِلْ فِی الْمَدائِنِ‏ حاشِرین‏؛ (به فرعون) گفتند: (کار) او و برادرش را به تأخیر انداز و مأموران گردآورنده را به شهرها بفرست.»(اعراف/۱۱۱).

بنابراین وقتی که دستگاه باطل با تطمیع خود بتواند نیروهای برای خود جذب کند؛ طبعا کار او تا حدودی رشد می کند. الان نیز آمریکا و سران استکبار با تطمیع و تهدید کشورها، آنها را با خود هماهنگ می کنند و جبهه باطل را پیش می برند.

نکته: دسگاه حق نیز باید برای رشد خود برنامه ای داشته باشند و بتوانند با نفوذ خود، معتقدانی را برای خود جذب کنند. متاسفانه در زمان امام حسن(علیه السلام) با تطمیع فرماندهان آن حضرت از جانب معاویه، جبهه حق به طاهر کمرنگ شد. اما…

الحمدالله  الان ایران اسلامی با رهبری آگاه و مجاهدانی چون شهید سلیمانی، بیش از پیش قوی شده و گوی سبقت را از دست طواغیت زمان گرفته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false