×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جنگی فرهنگی که نماز و روزه و اعتقادات خانواده ها را مورد هدف قرار داده

بی تردید موضوع خانواده یکی از مولفه های فرهنگی کشور ماست. طبعا دشمنان ما برای مقابله فرهنگی با ما، از این موضوع نخواهند گذشت تا خانواده های ما را از نماز و روزه و ماه رمضان و پایبندی به معنویت بازدارند و به طرف فرهنگ منحط خود متمایل سازند.

دشمنان حال حاضر ما همان اهل کتاب صدر اسلام هستند که برای اهل ایمان نقشه می کشیدند: «قُلْ یا أَهْلَ‏ الْکِتابِ‏ لِمَ تَصُدُّونَ عَنْ سَبیلِ اللَّهِ مَنْ آمَنَ تَبْغُونَها عِوَجاً؛ بگو: اى اهل کتاب! چرا کسانى را که ایمان آورده اند از راه خدا- در حالى که خواهان کج نشان دادن آن هستید- بازمى‏ دارید؟»(آل عمران/۹۹).

با کمترین تاملی در می یابیم که شبکه های معاند اسلام و ایران در ماه هایی مثل ماه رمضان؛ هجمه های خود را متوجه جامعه اسلامی  می سازند تا به هرطریق ممکن، آنها را از ایمان تهی کنند. یکی از هجمه های آنها در این ماه رحمت، هجمه علیه روزه خواری است. آنها مردم را تشویق به روزه خواری می کنند و برخورد نیروی انتظامی با روزه خواران هنجارشکن را تحت عنوان خشونت و  مانند آن تعریف می کنند.

یکی از هجمه های ثابت آنها نیز فیلم های ماهواره ای مخرب با رویکرد خانوادگی است. زیرا آنها می دانند که نهاد خانواده در بین ما اهمیت دارد.

وقتی جامعه و خانواده به سمت ماهواره و مد گرایی و مادی گرایی و مانند آن گرایش پیدا کرد؛ طبعا به طرف نماز و روزه و ماه رمضان و شب قدر نخواهد رفت.

بجاست که مسولان فرهنگی کشوربرای  مقابله با برنامه های مخرب دشمن تدبیری بیندیشند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false