×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهانه هایی برای کمرنگ کردن آرمان فلسطین

روز قدس نزدیک است. یکی از بهانه های که گویندگان شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که دارند؛ ربط نداشتن این موضوع به ایران است. در حالی که آمریکا به عنوان دینفع از این شعار، از هزاران کیلومتر آنطرف تر می آید و در  منطقه آتش افروزی می کند. این گروه (خواسته و ناخواسته) همسو با دشمن حرکت کرده و اصلا به ذهنشان هم خطور نمی کند که؛ راستی مگر به آمریکا ربط دارد؟

در قرآن در باره آنان که به نفع خود کار  می کنند؛ می خوانیم: «الَّذِینَ إِذَا اکْتَالُواْ عَلىَ النَّاسِ یَسْتَوْفُونَ* وَ إِذَا کاَلُوهُمْ أَو وَّزَنُوهُمْ یخُسِرُونَ؛ آنان که چون از مردم کالایى را با پیمانه و وزن‏ مى‏ ستانند تمام و کامل مى‏ ستانند* و  چون براى آنان پیمانه و وزن کنند، کم مى‏ دهند.»(مطففین/۲و۳).

پیام آیه برای گویندگان «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» این است که؛ به نفع خود و به نفع اربابان خود و به اسم ایران و ایرانی، کیسه ندوزید. اگر راست می گویید اطراف خود را تماشا کنید و توضیح دهید که این همه جنگ های آمریکا و همپیمانان غربی اش، با فاصله هزاران کیلومتر از امریکا و اروپا، چرا به آنها ربط دارد و ما که در منطقه خودی هستیم و تازه از حقوق منطقه دفاع می کنیم به ما ربط ندارد؟

فاعتبروا یا اولی الابصار، ای صاحبان بصیرت، عبرت بگیرید.(حشر/۲).

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false